سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بارالها ! ... قلبم را از وحشت آفریدگانِ بدت بپوشان، و انس به خود و دوستان و فرمانبرانترا به من ببخش . [امام سجّاد علیه السلام ـ در دعایش ـ]
سید حسن نصرالله:
ما به ایمان عمیق خود به "ولایت‌فقیه " افتخار می‌کنیم

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان در آغاز سخنان خود از طریق ویدئو کنفرانس در مراسم جشن مردمی در میدان "الرایه " در منطقه "ضاحیه " در جنوب بیروت پایتخت لبنان که با حضور رئیس جمهور کشورمان برگزار شد، به "محمود احمدی ن‍ژاد " رئیس جمهوری اسلامی ایران و هیئت همراه وی خوشامد گفت.
دبیرکل حزب الله لبنان خطاب به محمود احمدی نژاد اظهار داشت: من به نام رهبران و اعضای جنبش امل و به نام رهبران، اعضای حزب الله، به نام امام موسی صدر و عاشقان امام خمینی (ره)، به نام رهبران و اعضای احزاب و جریان‌های لبنانی که امشب در بین ما هستند از سفر کریمانه شما استقبال می‌کنیم.
وی افزود:
من به نام مبارزان، مجاهدان، خانواده اسیران و شهداء، زنان و مردان و ملت لبنان که 33 روز در برابر اشغالگران مقاومت و مبارزه کردند و پیروز شدند و به نام شریفترین و پاکترین مردم از شما استقبال می‌کنم.
دبیرکل حزب‌الله لبنان ادامه داد: من از شما که برادر و حامی عظیم مبارزان و مظلومان هستید استقبال می‌کنم. ما رایحه خوش امام خمینی (ره) را در وجود شما استشمام می‌کنیم و نفس‌های امام خامنه‌ای را در وجود شما احساس می‌کنیم و در شما چهره ملت عظیم ایران را مشاهده می‌کنیم.
نصرالله افزود: امروز می خواهم بنا بر وظیفه خود بگویم که برخی در لبنان و فلسطین و منطقه عربی از طرحی ایرانی و طرحی عربی در مقابل آن سخن می گویند و از طرح ایران برای فلسطین، لبنان و منطقه به نگاهی منفی سخن بر زبان می‌رانند که هدف آنها ترساندن دولت‌ها و ملت های عرب است.
دبیرکل حزب‌الله لبنان اظهار داشت: من به عنوان یکی از کسانی که روابط قدیمی با مراکز تصمیم گیری دارم و کسی که با صداقت و بدون تعارف سخن می‌گوید، می‌گویم ای اعراب بدانید آنچه ایران در فلسطین می‌خواهد همان چیزی است که خود ملت فلسطین می‌خواهد.
نصرالله گفت: طرح ایرانی درباره فلسطین همان چیزی است که ملت فلسطین از 60 سال پیش تاکنون می خواهد یعنی فلسطین از دریای مدیترانه گرفته تا رود اردن به صاحبان اصلی آن بازگردد و همه آوارگان فلسطینی به سرزمین خویش بازگردند و کشور مستقل خود را بسازند و این طرح ایرانی است و این موضع امام خمینی (ره) و تصمیم و خواست امام خامنه‌ای است و گناه احمدی‌نژاد این است که این موضع و این دیدگاه را در سراسر جهان با شفافیت و صلابت و شجاعت بیان می‌کند

*ما به ایمان عمیق خود به "ولایت‌فقیه " افتخار می‌کنیم

دبیرکل حزب‌الله لبنان با بیان اینکه هیچ‌گاه ایران امری را بر این کشور تحمیل نکرده است و لبنان را برای لبنانی‌ها می‌خواهد، تاکید کرد که "ما به ایمان عمیق خود به ولایت فقیه افتخار می‌کنیم ".
سید حسن نصرالله " که سخنانش به طور مستقیم از شبکه‌های تلویزیونی المنار و العالم پخش می‌شد، اعلام کرد که ایران، لبنان را برای مردم لبنان می‌خواهد.
نصرالله با اشاره به سخنان احمدی‌نژاد درباره اینکه رژیم صهیونیستی باید از بین برود، تاکید کرد، برخی از اعراب زمانیکه این سخن را از احمدی‌نژاد می‌شنوند ناراحت می‌شوند. ایران خواهان این است که لبنان کشوری آزاد، مستقل، یکپارچه، دارای حاکمیت، عزیز و سربلند و در مناسبات بین‌المللی حاضر باشد.
نصرالله تاکید کرد: ایران در پی همان خواسته‌هایی است که اعراب از زمان عبدالناصر رئیس جمهوری اسبق مصر اعلام کردند، همان خواسته‌هایی که بسیاری از اعراب از آن دست کشیدند.
نصرالله با اشاره به حمایت ایران از لبنان تاکید کرد: من از سال 1992 میلادی که در این مسئولیت هستم شهادت می‌دهم که ایرانی که همیشه از ما حمایت کرده و خواهد کرد، هیچ روزی به ما دستور نداد بلکه ما بودیم که همیشه درخواستی از ایران داشتیم.
نصرالله افزود: ما به ایمان عمیق خود به ولایت فقیه افتخار می‌کنیم؛ ولایت فقیه عادل، حکیم و شجاع.
وی تاکید کرد: ایران هیچ طرحی ویژه برای لبنان ندارد و طرح ایران برای لبنان، همان لبنان برای لبنانی‌هاست و طرح آن برای منطقه عربی، این است که منطقه برای ملت عرب باشد.

* ایران بزرگ‌ترین عامل دفع فتنه و یاری‌کننده مظلومان است

دبیرکل حزب‌الله لبنان در ادامه سخنرانی خود به مناسبت حضور رئیس‌جمهوری ایران در جشن مردمی جنوب بیروت، تاکید کرد که بر خلاف تبلیغات غربی‌ها، ایران عامل دفع فتنه و بزرگ‌ترین یاری‌کننده مظلومان است.
سید حسن نصرالله اعلام کرد که ایران بزرگ‌ترین عامل دفع فتنه و یاری‌کننده مظلومان است.
وی در پاسخ به ادعای کسانی که ایران را منبع فتنه و دودستگی می‌خوانند، تاکید کرد: من شهادت می‌دهم که ایران یکی از بزرگ‌ترین ضمانت‌های بزرگ برای دفع فتنه و خاموش کردن آتش جنگ‌ها و یاری کردن مستضعفین است.
دبیرکل حزب‌الله لبنان به ماجرای توطئه آمریکایی‌ها برای آتش‌زدن قرآن اشاره کرد و گفت: چند هفته گذشته یک کشیش آمریکایی پیشنهاد آتش زدن قرآن کریم را داد ولی امام خامنه‌ای بیانیه‌ای تاریخی برای مسلمانان و مسیحیان صادر و تاکید کرد که کسانی می‌خواهند مسلمانان و مسیحیان را در دنیا به جان هم بیندازند.
نصرالله افزود: امام خامنه‌ای اعلام کرده این کشیش به تنهایی مسئول این اقدام است و نباید همه مقدسات مسیحیان را هدف قرار بدهیم و زمانیکه گروه‌هایی مرقد شریف امامین عسکریین را در سامراء منفجر کردند نزدیک بود که میان شیعه و سنی اختلاف ایجاد شود ولی امام خامنه‌ای آمد و اعلام کرد که آمریکا و اسرائیل پشت این توطئه هستند و اهل سنت مسئولیتی در این خصوص ندارد. همچنین چندی پیش شخصی در لندن سخنرانی‌ای کرد و به عایشه همسر پیامبر(ص) و برخی صحابه اهانت کرد و برخی شبکه‌های ماهواره‌ای فتنه‌انگیز این امر را ترویج کردند و این اهانت را تبلیغ کردند و نزدیک بود که فتنه‌ای ایجاد شود، ولی امام خامنه‌ای فتوایی داد و اهانت به همسر پیامبر و صحابه را حرام کردند.
وی تاکید کرد: نتیجه اینکه ایران معتقد است که اگر یک مسلمان اشتباه کرد نباید همه مسلمانان مجازات شوند و اگر یک مسیحی اشتباهی مرتکب شد نباید همه مسیحیان مجازات شوند، بنابراین این بزرگ‌ترین ضمانت مقاومت و مستضعفان است و ما باید این نعمت را شکرگزار باشیم.
سید حسن نصرالله در ادامه سخنان خود خطاب به احمدی‌نژاد، به وی خوش‌آمد گفت و از رهبری،‌ رئیس‌جمهوری، دولت و ملت ایرانی تشکر کرد و شجاعت، حکمت و کمک و پشتیبانی جمهوری ایران را ستود.



 
نوشته شده توسط: حمزه |  پنج شنبه 89 مهر 29  ساعت 6:9 عصر 

    نوشته های پیشین
دل نوشته هایی به مناسبت هفته بسیج
اضطراب و درمان آن
ناگفته های یک وهابی از شیعه شدنش
مدتی این مثنوی تاخیر شد ...
تشریح سه ضلع بازیگردان 18 تیر
نیویورک تایمز: تنگه هرمز و آزمایش موشکی اولین گامهای محکم ایران
بهار عربی بهار اسلامی شد/این خاورمیانه، اسلامی و از اسرائیل متنف
ایران 13 سال زودتر از چشم انداز به مقام علمی اول منطقه رسیده است
اجرای فاز اول هلیکوپتر ملی با 10میلیارد سرمایه/ طراحی پلت فرم خو
پیش به سوی انسانیت:
یک پند مهم ، خشم مگیر !
خواستگاری با جعل عنوان ...
از وال استریت صدای ربنا می آید !
قتل به خاطر یک نگاه !
مرد شیطان صفت در کمین دختربچه مدرسه ای !
[همه عناوین(218)]