سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اساس حکمت مدارا کردن با مردم است . [امام علی علیه السلام]

با اشاره به آغاز تحریم‌ها

خبرگزاری فارس: نیویورک تایمز: تنگه هرمز و آزمایش موشکی اولین گام‌های محکم ایران علیه آمریکا و اسرائیل استنیویورک تایمز: تنگه هرمز و آزمایش موشکی اولین گام‌های محکم ایران علیه آمریکا و اسرائیل است

خبرگزاری فارس: یک روزنامه آمریکایی با اشاره به تهدید به بستن تنگه هرمز و آزمایش موشکهای مختلف در رزمایش سپاه پاسداران نوشت: ایران همزمان با اجرایی شدن تحریم‌های غرب گامهای عملی مشخصی برای مقابله با آن برداشت.



به گزارش فارس به نقل از نیویورک تایمز، ایران در راستای مقابله با تحریم‌های اتحادیه اروپا و آمریکا گام‌های متقابلی برداشته است.


مقامات ایران امروز اعلام کردند که تنگه هرمز که یک شاهراه ارتباطی برای انتقال نفت خاورمیانه است را خواهند بست و علاوه بر آن چندین موشک جدید خود را با هدف هشدار به آمریکا و اسرائیل مورد آزمایش قرار دادند.


قانون بسته شدن تنگه هرمز در صورت تصویب ارتش ایران را ملزم می‌کند که از حرکت هرگونه تانکر نفت کش برای انتقال نفت خلیج فارس به خارج جلوگیری کند. هنوز مشخص نیست که با وجود حضور ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا این قانون چگونه به مرحله اجرا خواهد رسید.


براساس این گزارش، تحریم‌های اتحادیه اروپا هم راستا با تحریم‌های جدید آمریکا که از روز جمعه عملی شد با هدف جلوگیری از دستیابی ایران به تسلیحات هسته ای اجرا شده اند.


اسرائیل و دولت‌های غربی ایران را متهم به تلاش برای دستیابی به تسلیحات هسته ای می‌کنند اما ایران بارها اعلام کرده است که فعالیت‌های هسته ای‌اش صلح آمیز است.


نیویورک تایمز در ادامه نوشت: در گام دوم قدرت نمایی، رسانه های ایران امروز اعلام کردند که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رزمایش سه روزه ای را در منطقه مرکزی ایران در سمنان آغاز کرده است که تمرکز آن بر آزمایش موشک‌های جدید ایران است.


ژنرال(سردار) "امیر علی حاجی زاده" از فرماندهان ارشد سپاه، برگزاری این مانور را هشداری در برابر اقدامات خصمانه آمریکا و اسرائیل قلمداد کرده است.




 
نوشته شده توسط: حمزه |  پنج شنبه 91 تیر 15  ساعت 4:0 عصر 

    نوشته های پیشین
دل نوشته هایی به مناسبت هفته بسیج
اضطراب و درمان آن
ناگفته های یک وهابی از شیعه شدنش
مدتی این مثنوی تاخیر شد ...
تشریح سه ضلع بازیگردان 18 تیر
نیویورک تایمز: تنگه هرمز و آزمایش موشکی اولین گامهای محکم ایران
بهار عربی بهار اسلامی شد/این خاورمیانه، اسلامی و از اسرائیل متنف
ایران 13 سال زودتر از چشم انداز به مقام علمی اول منطقه رسیده است
اجرای فاز اول هلیکوپتر ملی با 10میلیارد سرمایه/ طراحی پلت فرم خو
پیش به سوی انسانیت:
یک پند مهم ، خشم مگیر !
خواستگاری با جعل عنوان ...
از وال استریت صدای ربنا می آید !
قتل به خاطر یک نگاه !
مرد شیطان صفت در کمین دختربچه مدرسه ای !
[همه عناوین(218)]