ای ابن مسعود! هرکس دانش آموزد و بدان عمل نکند، خداوند روز قیامت او را کور محشور می گرداند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

دروغی تازه از فتنه سبز

مدتی است در سایتهای جلبک و سبزک ها (جنبش سبز ) متن زیر به وفور به چشم می خورد . البته اخیراً طی یک حرکت هماهنگ اقدام به ارسال این متن از طریق پیامک به هموطنان نیز شده است . متن پیامک را بخوانیم :

« (امام )خمینی ، صحیفه نور، جلد سوم پاراگراف :  132سپاه باید پشت مردم باشد. اصل مردمند. ارتش هم باید پشت مردم باشد. ارتش وسپاه باید بگویند: جانم فداى مردم. اگر بگوید جانم فداى رهبر انحراف است. اصل مردمند. رهبر هم جانش فداى مردم است. ما همه براى مردمیم. سپاه باید از حقوق مردم دفاع کند. پشتیبان مردم باشد.اگر بگوید جانم فداى رهبر که این مى شود همان زمان شاه. پس مردم براى چى انقلاب کردند؟ »

 اولین نکته : روش آدرس دادن کاملاً سوری و برای رد گم کردن است : جلد سوم پاراگراف 132 !!!

معمولاً برای آدرس دادن از یک کتاب چند جلدی ، پس از ذکر شماره جلد به صفحه مورد نظر اشاره می شود . اینجا بدون ارائه شماره صفحه به شماره پاراگراف اشاره شده که بسیار بعید است کسی با مراجعه به صحیفه اقدام به شمارش 132 پاراگراف بکند !

دومین نکته : جلد سوم صحیفه نور شامل فرمایشات حضرت امام خمینی (ره ) از تاریخ 16 مهرماه سال 1352 لغایت 21 مهرماه سال 1357 می باشد .

جالب است بدانید این تاریخ نه تنها پیش از تاسیس سپاه پاسداران است ، بلکه پیش از پیروزی انقلاب اسلامی در 22بهمن ماه 1357 می باشد !

(9 اسفند 57 هسته اولیه سپاه با فرمان امام (ره) به آقای حسن لاهوتی زیر نظر دولت موقت تشکیل و در دوم اردیبهشت ماه 1358 سپاه پاسداران به صورت مستقل و تحت نظر رهبر کبیر انقلاب ، رسماً اعلام موجودیت کرد )

سومین نکته :
با ورود به آدرس : http://www.tebyan.net/index.aspx?pid=58950&vn=19&gpn=6&mi=8450 که صفحه اصلی صحیفه نور امام خمینی (ره) در سایت تبیان است می توانید از قسمت جستجو ، واژه های کلیدی مطرح شده در این پیامک را جستجو کنید . با جستجوی کلمات کلیدی مانند : سپاه ، فدا ، پشتیبان و ... و بررسی نتایج به دست آمده به سادگی متوجه می شوید متن منتسب شده در این پیامک به حضرت امام در صحیفه اصلاً وجود خارجی ندارد !

همچنین با ورود به آدرس : 
http://www.imam-khomeini.com و انتخاب زبان فارسی در صفحه جدید از سمت راست صفحه آثار امام خمینی (ره) را انتخاب و بر روی صحیفه امام کلیک کنید . صفحه که باز شد امکان دسترسی به 21 جلد صحیفه برای شما مهیاست . با انتخاب جلد سوم ، 11 قسمت جلد 3 را مشاهده می کنید که با بازکردن هریک و جستجوی کلمه سپاه متوجه می شوید اصلاً این کلمه در فرمایشات این جلد موجود نیست !

جنبش به اصطلاح سبز که در ماه های اخیر از هیچ حرکت خلاف شرع و اخلاق و قانون رویگردان نبوده این بار هم با دروغ سبز دیگری به دنبال فتنه و نفاق در جامعه کشور عزیزمان است .
لازم است ضمن هوشیاری در برابر تحرکات مذبوحانه این از خدا بی خبران ، پیش از هرگونه اظهار نظر و پذیرش شایعات آنها ، به بررسی و تحقیق در این موارد بپردازیم .
و خدا دشمنان ما را از احمق ها آفرید !



 
نوشته شده توسط: حمزه |  دوشنبه 88 دی 21  ساعت 11:2 عصر 

    نوشته های پیشین
دل نوشته هایی به مناسبت هفته بسیج
اضطراب و درمان آن
ناگفته های یک وهابی از شیعه شدنش
مدتی این مثنوی تاخیر شد ...
تشریح سه ضلع بازیگردان 18 تیر
نیویورک تایمز: تنگه هرمز و آزمایش موشکی اولین گامهای محکم ایران
بهار عربی بهار اسلامی شد/این خاورمیانه، اسلامی و از اسرائیل متنف
ایران 13 سال زودتر از چشم انداز به مقام علمی اول منطقه رسیده است
اجرای فاز اول هلیکوپتر ملی با 10میلیارد سرمایه/ طراحی پلت فرم خو
پیش به سوی انسانیت:
یک پند مهم ، خشم مگیر !
خواستگاری با جعل عنوان ...
از وال استریت صدای ربنا می آید !
قتل به خاطر یک نگاه !
مرد شیطان صفت در کمین دختربچه مدرسه ای !
[همه عناوین(218)]