• وبلاگ : 
  • يادداشت : 2 فرزند كافيست ؟
  • نظرات : 1 خصوصي ، 2 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    هتک حرمت شهداي گمنام قطعه 44 بهشت زهرا

    خبرنامه دانشجويان ايران: همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) حامين جريان فتنه سبز با اهانت به شهداي گمنام عمق بغض و کينه خود از انقلاب را نشان دادند.

    به گزارش خبرنگار«خبرنامه دانشجويان ايران»، تعدادي از حاميان فتنه سبز شب و صبح امروز با حضور در بهشت زهرا اقدام به هتک حرمت قبور مطهر شهدا کردند.

    بنابر اخبار رسيده شعارهاي جريان فتنه و اهانت هايي به شهدا و امام و انقلاب با رنگ سبز بر روي قبور شهداي گمنام قطعه 44 بهشت زهرا نوشته شده است.

    شعارهاي حمايتي از ميرحسين و کروبي و نيز عمده شعارهاي جريان سبز در دوران فتنه بر روي قبور شهداي گمنام نوشته شده است.

    به نظر مي آيد تشييع و تدفين شهداي گمنام طي چند روز گذشته و ناتواني جريان نفاق براي ابراز وجود عامل اساسي براي اين هتک حرمت بوده است.

    جريان شعارنويسي گسترده و اهانت هاي جريان سبز به انقلاب و امام پيش از اين نيز در شهرهاي مختلف ديده شده بود.

    اهانت امروز ريشه در اهانت هاي سابق جريان فتنه سبز به تمثال مبارک شهدايي چون همت و باکري دارد.سال گذشته مخالفان شهدا که از نام شهيد همت و باکري در کارناول ها و تجمعات خود استفاده کرده بودند با پاشيدن رنگ سبز اوج مخالفت خود با جريان شهدا و انقلاب نشان دادند.

    عمل کرد وقيحانه در هتک حرمت مزار شهداي گمنام ظن هاي موجود در اهانت اين جريان به قبر آيت الله خاتمي در اردکان را به يقين تبديل کرد.

    ميرحسين موسوي که در ابتداي سال گذشته با تاکيد بر ادامه راه امام و شهدا و اينکه "هنوز لباس بسيجيان را كنار نگذاشته ام" به صحنه انتخابات وارد شد پس از شکست در انتخابات رويه اي متضاد در پيش گرفت.

    اما موسوي و رهنورد که پيش از اين با خداجو خواندن اغتشاشگران روز عاشورا زاويه خود با انقلاب و همراهي شان با ضد انقلاب و منافقين را آشکار کردند چند روز پيش هر يک با صدور بيانيه اي به حمايت از معدومين و زير سئوال بردن قوه قضاييه پرداختند.

    ميرحسين موسوي در پيام خود با مظلوم خواندن تروريست هاي اعدامي، خطاب به قوه قضائيه آورده است: وقتي قوه قضائيه از طرفداري مظلومان به سمت طرفداري از صاحبان قدرت و مکنت بلغزد، مشکل است که بتوان جلوي داوري مردم را در مورد ظالمانه بودن احکام قضايي گرفت.

    و امروز حاميان وي در اقدامي هماهنگ به هتک حرمت قبور شهداي گمنام پرداختند.

    دراويش آلت دست فتنه گران

    شنيده شده که نورعلي تابنده معروف به مجذوب عليشاه قطب دراويش گنابادي در منزل دکتر احمد صدر با برخي از اعضاي نهضت آزادي و فعالان ملي و مذهبي از جمله عباس امير انتظام، غلام عباس توسلي، هاشم صباغيان، ابوالفضل بازرگان، کوروش زعيم، محمد اردهالي و تعداد ديگري از فعالان گروهک غير قانوني نهضت آزادي و برخي متهمين آزاد شده، ديدار و گفتگو نمود. به گزارش جوان آنلاين در اين ديدار اعضاي نهضت آزادي از اين قطب دراويش درخواست نمودند تا از جنبش سبز و شخص ميرحسين براي رهبري جنبش سبز و رهبري اصلاح طلبان حمايت کند. نورعلي تابنده که در انتخابات رياست جمهوري سال گذشته در ازاي دريافت مبلغي از کروبي از و ي حمايت کرده بود نيز در اين ديدار قول داد تا از جنبش سبز حمايت مالي نموده و نفراتي را براي برگزاري تظاهرات روز 22 خرداد آماده نمايد. گفتني است با مرگ محبوبعليشاه قطب قبلي فرقه وروي کار آمدن مشکوک نورعلي تابنده قطب فعلي ماهيت اين فرقه از يک تشکيلات به اصطلاح مذهبي به يک شاخه سياسي از يک جريان خاص تغيير پيدا کرد.نورعلي تابنده که عضو رسمي واز سران جبهه ملي (مرتد) مي باشد با رسيدن به قطبيت ابزار بسيار خوبي براي مخالفت با جمهوري اسلامي پيدا کرد. اگر چه پدر و برادر او قطب فرقه بودند اما وي به دليل عقايد ضد ديني هيچ گاه فعالت صوفيانه نداشت.با مرگ برادر زاده اش يعني علي تابنده قطب قبلي فرقه،وي رياست فرقه گناباديه را به عهده گرفت. سابقه مقابله با انقلاب...